Gwarancje i zwroty - Sklep MK - Tonery i Tusze do drukarek
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.


Kiedy pojawi się wada w zakupionym produkcie prosimy o kontakt pod telefonem 17 779 00 01 lub pocztą email na adres biuro@sklepmk.pl z dopiskiem Gwarancja. Istnieje również możliwość kontaktu osobistego w siedzibie firmy przy wcześniejszym ustaleniu terminu.

Tonery, tusze i inne produkty oferowane na stronach sklepmk.pl posiadają gwarancję sprzedawcy, producenta lub importera.

Gwarancja drukarki a zamienniki:

Producenci drukarek często podają jako przyczynę awarii urządzenia posiadanie zamienników tonerów lub tuszy. Podczas okresu gwarancji i przy naprawach gwarancyjnych zawsze jeżeli w drukarce serwis producenta zobaczy tonery alternatywne jako przyczynę awarii poda ich używanie.

Klienci pytają o to czy używanie zamienników spowoduje utratę gwarancji? Jednoznacznie można odpowiedzieć, nie narusza gwarancji. Nawet producenci drukarek jasno mówią, że zamienniki nie naruszają gwarancji jednak podają inne przyczyny awarii jakie mogą wystąpić przy ich używaniu. Taka strategia i czarny PR producentów względem zamienników tworzy stereotyp jak by było inaczej.

Przepisy prawa polskiego jak i europejskiego jasno mówią, iż w gwarancjach nie może być mowy o tym że używanie zamiennych materiałów eksploatacyjnych narusza gwarancję producenta. Takie zapisy już wiele lat temu zostały zakwestionowane i żaden producent już ich nie stosuje.Poza samą gwarancją producenta drukarki, klienci kupujący zamienniki często otrzymują gwarancję na tonery i tusze od ich producentów.

Gwarancje producentów tonerów i tuszy:

Tonery marki Orink posiadają 24-ro miesięczną gwarancję, ich użytkowanie nie narusza gwarancji producenta drukarki.
Posiadają odpowiednie certyfikaty i spełniają wyznaczone normy dotyczące ich produkcji. Wydajność i jakość wydruków jest poddawana testom na podstawie norm ISO odpowiednim do danego modelu drukarki.
W razie awarii toneru lub tuszu trzeba się skontaktować ze sprzedawcą.
Przedstawić napotkany problem i dołączyć przy wadliwym produkcie wydruk, na którym będzie ten defekt widoczny.
W przypadku ekspertyzy serwisu autoryzowanego, iż awaria drukarki nastąpiła w skutek używania toneru lub tuszu marki Orink należy skontaktować sie ze sprzedawcą i przekazać drukarkę do ekspertyzy w serwisie sprzedawcy.
Po ekspertyzie zostanie podjęte działanie mające na celu sprawdzenie powodu awarii i naprawę usterki jeżeli zostanie stwierdzona wina materiału eksploatacyjnego.

Zwroty: